Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Veselková, Markéta
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu kongruence. Zmíněné prvky jsou hrozící riziko neúspěchu projektu zobrazené v aktuální prosperitě kampaně a emocionální apel aplikován v náhledovém obrázku. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení vystupování neziskových organizací na crowdfundingových platformách za pomocí eye-trackingového experimentu. Účel návrhů doporučení spočívá ve zvýšení efektivnosti kampaní neziskových organizací na těchto platformách.
Crowdfunding
Sotonová, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.
Crowdfunding jako způsob úspěšného financování projektu
Krejčů, Dominika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá crowdfundingovými kampaněmi z hlediska struktury a důležitých prvků úspěšných crowdfundingových projektů. Cílem práce je vytvořit soustavu doporučení pro navržení úspěšného crowdfundingového projektu. K dosažení tohoto cíle je využita metoda binární logistické regresní analýzy, pomocí které zjišťuji vliv využití úvodního videa, počtu aktualizací v průběhu trvání projektu, počtu obrázků, počtu slov v popisu projektu, doby trvání projektu a kategorie projektu na pravděpodobnost úspěchu kampaně. V první části práce je popsán pojem crowdfunding včetně historického kontextu, jeho obchodní modely, typologie projektů, vybrané platformy a princip jejich fungování, vybrané úspěšné kampaně a jejich struktura. V analytické části se zabývám vlivem jednotlivých výše zmíněných proměnných na pravděpodobnost úspěchu.
An analysis of crowdfunding in the Czech Republic, the Slovak Republic and the United States in the example of comparing similar types of campaigns.
Slúka, Aleš ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Zimmermann, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice crowdfundingu, relativně novému způsobu financovaní s použitím moderních technologií. Dále se zaobírá motivací investorů a autorů crowdfundingových projektů k jeho využití, porovnáním průběhu konkrétních podobných kampaní ve vybraných státech a jeho vlivu na celkovou úspěšnost kampaně. Teoretická část práce definuje crowdfunding, jeho typy, vlastnosti a technologické prostředí, ve kterém v současnosti působí. Dále popisuje vybrané crowdfundingové platformy a jejich specifikace, které mají podstatný vliv na strukturu zákazníků a investorů. Praktická část bakalářské práce se zaobírá porovnáním odměnového crowdfundingu v České republice, Slovenské republice a v USA. Výzkum proběhl na základě statistické analýzy autorem sesbíraných dat a dotazníku, který byl zaměřený na zjištění informovanosti veřejnosti v tuzemských podmínkách o crowdfundingu. Závěr práce je věnovaný formulaci poznatků získaných z empirické časti práce aplikovatelných pro lokální prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.